ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

لوگوی توییتر تغییر کرد

| دوشنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۲، ۰۲:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

لوگوی توییتر به طور رسمی از پرنده آبی به X تغییر کرد.
به گزارش سایبربان، ایلان ماسک و لیندا یاکارینو، مدیر اجرایی توییتر، از لوگویی برای پلتفرم توییتر رونمایی کردند که در آن یک X سفید روی پس زمینه سیاه به عنوان جایگزینی برای نماد پرنده آبی نشان داده شده بود.

یاکارینو که تصویری از لوگوی نمایش داده شده بر روی ساختمان این شرکت در سانفرانسیسکو را نیز منتشر کرد، در توییتی نوشت: X اینجاست! بیایید این کار را انجام دهیم.

اگر چه حسابهای توییتر ایلان ماسک و لیندا یاکارینو دارای نشان X هستند، اما هنوز پرنده آبی توییتر در سراسر پلتفرم قابل مشاهده میباشد.

ماسک در پستی گفت که می‌خواهد لوگوی توییتر را تغییر دهد و از میلیون‌ها دنبال‌کننده‌اش نظرسنجی کرد که آیا موافق تغییر طرح رنگ سایت از آبی به سیاه هستند یا خیر.

او تصویری از یک X در پس زمینه مشکی منتشر کرد. او همچنین به لوگوی موقت X اشاره کرد و در توییتی نوشت که به زودی از برند توییتر و به تدریج از همه پرندگان خداحافظی خواهیم کرد.

ماسک در پاسخ به توییتی که ‌پرسید توییت‌ها تحت X چه نامی خواهند داشت، پاسخ x را داد.

لوگوی اصلی توییتر در سال 2012 توسط یک تیم سه نفره طراحی شد. مارتین گراسر، یکی از طراحان، در توییتر خود نوشت: این لوگو به گونه ای طراحی شده بود که در اندازه های بسیار کوچک، ساده، متعادل و خوانا باشد، تقریباً مانند یک حرف کوچک.

  • ۰۲/۰۵/۰۲

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">