ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دومین شکایت از توییتر در ماه اخیر

| شنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۰۴:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت توییتر این هفته با دومین شکایت در یک ماه اخیر در پی پرداخت‌نکردن دست کم ۵۰۰ میلیون دلار حقوق کارکنان سابقش مواجه شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از رویترز، این شکایت که توسط «کریس وودفیلد» مهندس ارشد سابق توییتر به دادگاه فدرال دلاور ارائه شد، ادعا می‌کند که این شرکت کارگران مُسن‌تر را در اولویت اخراج قرار داده است؛ ادعایی که در سایر پرونده‌های در حال بررسی مطرح نشده است.
«وودفیلد» می‌گوید که این شرکت بار‌ها به کارمندان اعلام کرده بود که در صورت اخراج، دو ماه حقوق و سایر مزایا را دریافت خواهند کرد، اما او و سایر کارگران این پول را دریافت نکرده‌اند.
پس از اینکه توییتر توسط ایلان ماسک در اکتبر گذشته خریداری شد، بیش از نیمی از نیروی کار خود را برای کاهش هزینه‌ها اخراج کرد.
این شرکت در پاسخ به سایر شکایت‌ها گفته که دستمزد کارگران اخراج‌شده به طور کامل پرداخت شده است.
هفته گذشته هم شکایت مشابهی در دادگاه فدرال کالیفرنیا مطرح شد که در آن ادعا شد توییتر بیش از ۵۰۰ میلیون دلار به کارمندان سابق خود بدهکار است.
این شکایت ادعا می‌کند که توییتر قانون فدرال را که برنامه‌های مزایای کارمندان را تنظیم می‌کند، نقض کرده است، اما توییتر هنوز پاسخی به آن نداده است. 
توییتر همچنین در چندین پرونده قضایی جداگانه به اخراج نامتناسب زنان و کارگران دارای معلولیت، عدم اطلاع قبلی در مورد اخراج و عدم پرداخت پاداش‌های وعده داده شده به کارکنان باقی مانده، متهم شده است. 

  • ۰۲/۰۴/۳۱

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">