ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خیز متا برای رقابت با توییتر

| سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۰۴:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

مِتا برنامه مشابه توییتر را راه‌اندازی می‌کند.
به گزارش سایبربان؛ چند روز پس از آن که ایلان ماسک (Elon Musk)، رئیس توییتر، اعلام کرد که تعداد پست‌هایی که کاربران می‌توانند در سایت رسانه‌های اجتماعی بخوانند، به طور موقت محدود می‌شود، مِتا (Meta Platforms) گفت که قصد دارد یک اپلیکیشن میکروبلاگینگ به نام «Threads» را راه‌اندازی کند.

طبق فهرستی در اَپ‌استور اَپل، Threads، برنامه مکالمه مبتنی بر متن اینستاگرام، ظاهراً به زودی منتشر می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا حساب‌هایی را که دنبال می‌کنند در پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس دنبال و همان نام کاربری را حفظ کنند.

این راه‌اندازی پس از آن صورت می‌گیرد که توییتر محدودیت‌هایی را برای این برنامه از جمله نیاز به تأیید برای استفاده از «TweetDeck» اعلام کرد.

آخرین اعلامیه‌های ماسک برای رسیدگی به جمع‌آوری داده‌ها با واکنش شدید کاربران توییتر مواجه شده و کارشناسان تبلیغات عنوان کردند که این امر باعث تضعیف مدیرعامل جدید لیندا یاکارینو می‌شود که ماه گذشته این نقش را آغاز کرد.

مِتا هنوز در مورد راه‌اندازی مشابه برنامه در فروشگاه گوگل‌پلی (Google Play) اظهارنظر نکرده است.

  • ۰۲/۰۴/۱۳

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">