ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

14 شرکت عضو انجمن در الکامپ شرکت کردند

| چهارشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۴، ۰۵:۰۲ ق.ظ | ۰ نظر

ITanalyze.ir – انجمن شرکت های انفور ماتیک با انتشار اطلاعیه ای در سایت خود با انتشار مطلبی با عنوان "این پیروزی بر همه گان مبارک باد" اعلام کرد تنها 14 عضو از بیش از 900 شرکت عضو انجمن در فهرست شرکت های داوطلب برای حضور در الکامپ یازدهم حضور دارند.

در این اطلاعیه چنین آمده است:" با فرا رسیدن چهاردهم اردیبهشت ماه آخرین مهلت قانونی ثبت‌نام در نمایشگاه کامپیوتر خردادماه 84 طبق جدول اعلامی به پایان رسید.

آمار حکایت از آن دارد که حدود 120 غرفه‌دار با مساحتی کمتر از 6 هزار مترمربع برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند. براساس تحقیق انجام شده بر روی ترکیب غرفه‌دارانی که برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام و یا اعلام آمادگی کرده‌اند، نتایج زیر حاصل گردیده است:

1- تنها 14 عضو از بیش از 900 شرکت عضو انجمن در این فهرست حضور دارند.

2- تنها 19 عضو از 931 عضو نظام صنفی رایانه‌ای تهران در این فهرست حضور دارند.

3- تنها 53 غرفه‌دار از 422 مشارکت‌کننده در نمایشگاه الکامپ دهم، قصد شرکت در این نمایشگاه را دارند.

4- 4 درصد از غرفه‌ها مربوط به مجلات و کانون‌های تبلیغاتی می‌باشد.

5- 4 درصد از غرفه‌ها مربوط به سازمان‌ها و نهادهای دولتی است.

6- 7 درصد از غرفه‌ها مربوط به شرکتهای اینترنتی می‌باشد.

7- 12 درصد از غرفه‌ها مربوط به سازندگان و فروشندگان UPS است.

8- 14 درصد از غرفه‌ها مربوط به فروشندگان CD و شرکتهای نرم‌افزاری می‌باشد.

9- مابقی غرفه‌ها نیز دراختیار فروشندگان تجهیزات و قطعات سخت‌افزاری و عرضه‌کنندگان لوازم خانگی نظیر جاروبرقی، تلویزیون، تلفن رومیزی و... قرار گرفته است.

این نتیجه می‌تواند درس عبرت خوبی برای آنان باشد که هنوز صنف ما را نابالغ تصور و با خیال خام خود با ارائه قیمت‌های قابل تأمل (بخوانید وسوسه انگیز که از خزانه بیت‌المال بذل گردیده بود)، در فکر ایجاد رخنه در صف به‌هم فشرده صنف هوشیار و غیرتمند فناوری اطلاعات بودند.

خدای بزرگ را سپاسگزارم که فرصت خدمتگزاری به صنفی را عطا کرده است که از آزمون ترجیح منافع بلندمدت صنفی به نتایج کوتاه مدت شرکتی سرافراز بیرون آمده است.

درود بی‌پایان بر شما که با همت والای خود این پیروزی را به کام صنف شیرین نموده و ثابت کردید که طالب عزت و اقتدار صنف و شفافیت در امور هستید. این پیروزی که حاصل کار همگانی و وحدت بی‌نظیر است، بر همگان مبارک باد.

تردیدی نیست این ایثار جمعی توشه‌ای عظیم برای صنف فراهم آورده است که در مقاطع بعدی و مشکلات احتمالی آتی در هیچ شرایطی هیچ کسی به فکر ایجاد تفرقه در آن نیفتاده و از سر مقابله با آن برنخیزد.

در پایان به جهت سپاس و قدردانی، فهرست شرکتهای عضو انجمن و دیگر شرکتها و سازمان‌هایی که در نمایشگاه گذشته حضور داشته ولی با درک شرایط از همدلی با انجمن مضایقه نکرده و در این نمایشگاه حضور نیافته‌اند، در سایت انجمن به نشانی www.irica.com قرار گرفته است."

  • ۸۴/۰۲/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">