ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کاربران ایرانی با ایجاد یک دادخواست در سایت " پرشین پتیشن " (‪ (PersianPetition‬علیه طراحی یک بازی رایانه‌یی آمریکایی به نام " ‪Iran‬ ‪ " Assualt‬اعتراض کردند.

در این دادخواست آمده است: شرکت آمریکایی " ‪ "Kuma War‬که تولیدکننده بازی‌های رایانه‌یی جنگی و سیاسی به نفع دولت آمریکاست، بازی جدیدی در مورد حمله آمریکا به‌تاسیسات هسته‌یی ایران به نام"‪ "Iran Assault‬عرضه کرده است.

در این بازی، سربازان آمریکایی ضمن حمله به تاسیسات هسته‌یی نطنز و کشتن نگهبانان، یکی از ماموران آمریکایی را که به اصطلاح در آنجا اسیر شده است، نجات می‌دهند.

کاربران ایرانی در این دادخواست تصریح کرده‌اند:شرکت آمریکایی "‪"Kuma War‬ با این حرکت خود قصد سنجش میزان علاقه مردم دنیا از جمله آمریکاییها برای حمله به ایران و همینطور میزان حساسیت مردم ایران به این قضیه را دارد.

کاربران معترض به شرکت آمریکایی" ‪ " Kuma War‬با ضد ایرانی خواندن بازی "‪"Iran Assualt‬تاکید کرده‌اند:ما باید بااعتراض خود به نهادهای بین‌المللی به آنها بفهمانیم که ایران با افغانستان و عراق متفاوت است.

  • ۸۴/۰۷/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">