ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پایگاه اطلاع رسانی سیستم های نوین آموزشی به آدرس اینترنتی www.amoozgar.com راه اندازی شد.

در این پایگاه اخبار، مقالات و رویداد هایی در مورد شیوه های یادگیری نوین اعم از آموزش تلفیقی (blended learning)، الکترونیکی (elearning)،آموزش های از راه دور (distance learning) و موارد دیگر ارائه می شود.

این سایت اخبار و مصاحبه های مربوطه را در پنج گروه "سیستم های نوین آموزش"، "نرم افزارهای آموزشی"، "موسسات، مدارس و دانشگاه های مجازی"، " سیستم های نوین آموزش در وزارت خانه ها" ،" نشست ها"، " مزایده ها"

ارائه می دهد.

همچنین در این پایگاه اینترنتی مقاله هایی در زمینه شیوه های یادگیری جدید در شانزده موضوع مختلف ارائه شده تا علاقه مندان بتوانند به سادگی از پیشرفت های انجام شده در موضوع مورد علاقه خود اطلاع کسب کنند.

هچنین مقالات همایش های اول و دوم آموزش الکترونیکی، سایر نشست ها و سمینارهای برگزار شده در این زمینه نیز در این سایت قرار گرفته است.

این پایگاه به عنوان یکی از طرح های تکفا و مورد تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور است.

این پایگاه اینترنتی با هدف اطلاع رسانی در مورد رویکردهای آموزشی جدید به محققان، شرکت ها و مدیران عرصه فناوری اطلاعات و وحدت بخشیدن به پروژه ها وپژوهش های این حوزه در بخش های مختلف کشوراعم از دولتی و یا بخش خصوصی راه اندازی شده است.

تمامی محققان، شرکت ها، مدیران موسسات آموزش مجازی و تمام افرادی که به نوعی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، می توانند جهت معرفی فعالیت ها، پژوهش ها، محصولات، موسسات و سایر دستاورد های خود، مطالب خود را به این سایت ارسال کنند.

  • ۸۴/۰۵/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">