ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پایداری ارتباطات سامانه‌های انتخابات

| جمعه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۰۴:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آخرین وضعیت پایداری ارتباطات بررسی شد. الحمدلله تقریباً همه شعب متصل هستند.
به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص آخرین وضعیت پایداری ارتباطات برای پایداری سامانه‌های انتخابات گفت: از روزها قبل بیش از ۲۰۰ متخصص به صورت شبانه‌روزی در وزارت کشور برای پایداری سامانه‌های انتخابات و ارتباطات در تلاشند.

وی افزود: بازدیدی از «اتاق وضعیت ارتباطات» متشکل از همکاران سازمان تنظیم و اپراتورها داشتم و آخرین وضعیت پایداری ارتباطات بررسی شد. الحمدلله تقریباً همه شعب متصل هستند.

همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از سیستم مرکزی ستاد انتخابات کشور، در جمع خبرنگاران گفت: برای اولین بار در این دوره، آمارها به صورت برخط به ستاد انتخابات ارسال می‌شود و از این طریق می‌توانیم تعداد شرکت‌کنندگان، ترکیب سنی و موضوعات مختلف را بدانیم؛ اما آنچه اهمیت دارد، ارتباطات پایدار است و آرا بدون مشکلی در حال اخذ شدن است.
به گزارش خبرنگار دولت ایرنا، "عیسی زارع پور" پس از بازدید از سیستم مرکزی ستاد انتخابات کشور، در جمع خبرنگاران گفت: رأی‌گیری به صورت روان انجام می‌شود و قریب به ۱۰۰ درصد (۹۹/۵ درصد) شعب اخذ رأی، به سیستم جامع متصل هستند و انتخابات بدون مشکل در حال انجام است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: چند شعب در استان سیستان و بلوچستان به دلیل سیل ارتباط با مرکز قطع شده است که در حال پیگیری و وصل آن هستیم.

وی ادامه داد: برای اولین بار در این دوره، آمارها به صورت برخط به ستاد انتخابات ارسال می‌شود و از این طریق می‌توانیم تعداد شرکت‌کنندگان، ترکیب سنی و موضوعات مختلف را بدانیم؛ اما آنچه اهمیت دارد، ارتباطات پایدار است و آرا بدون مشکلی در حال اخذ شدن است.

زارع‌پور تصریح کرد: زیرساخت‌های انتخاباتی کشور کاملا آماده است و هیچ مشکلی تاکنون به ستاد انتخابات گزارش نشده است.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند از طریق پیام‌رسان‌های ایرانی ویراستی، ایتا و گپ محل شعب اخذ رأی در نزدیکی خود را ببینند و برای ثبت آرای خود به آن محل مراجعه کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">