ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران توجه به نیروی انسانی و وضعیت معیشتی بازنشستگان را یکی از اولویت‌های این شرکت عنوان کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مشکلات مالی بازنشستگان شرکت مخابرات سال ۱۴۰۳ به طور کامل برطرف می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید سلطانی روز یکشنبه در دیدار با استاندار کرمانشاه، افزود: همواره نگاه مثبتی به نیروی انسانی داشتیم اما متاسفانه عدم توازن موجود در درآمد و هزینه‌های شرکت مخابرات ایران که به دلیل سیاست های گذشته ایجاد شده بود، مشکلاتی را برای نیروی انسانی شرکت خصوصا بازنشستگان ایجاد کرد.

وی با تاکید براینکه در جلسات متعدد با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر مدیران ذیربط مسائل و مشکلات نیروی انسانی تشریح شده است، افزود: تصمیمات بسیار خوبی برای رفع مشکل بازنشستگان گرفته شده است تا در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این مشکلات را به طور کامل مرتفع کنیم.

سلطانی با بیان اینکه زیرساخت های بسیار خوبی برای توسعه ارتباطات شهری و روستای در کشور ایجاد شده است، گفت: هم اکنون ۱۹۰ هزار کیلومتر زیرساخت فیبرنوری در کشور داریم و سالیانه هم حدود ۱۵ هزار کیلومتر به این زیرساخت اضافه می‌کنیم و این در حالی است در دهه فجر امسال هم ۱۰۰ هزار میلیارد ریال پروژه های مختلفی در کل کشور را به بهره برداری می رسانیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران توسعه زیرساخت های ارتباطی در روستاهای کشور را یکی از برنامه های اصلی این شرکت عنوان کرد و گفت: برای سایر اپراتورها سرمایه گذاری در روستاها مقرون به صرفه نیست اما شرکت مخابرات به دنبال توسعه ارتباطات در دورافتاده ترین روستاها هم هست تا مردم بتوانند از این زیرساخت استفاده کنند و شرکت مخابرات ایران آهنگ توسعه ثابت و سیار ارتباطات را به هیچ عنوان کم نکرده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: مشکلات مالی بازنشستگان سال آینده برطرف می‌شود

این مسوول با اشاره به اینکه زیرساخت های ارتباطی بسیار خوبی در استان کرمانشاه ایجاد شده است که در بیشتر شاخص ها از میانگین کشوری هم بهتر است، افزود: ضریب نفوذ ارتباطات ثابت و سیار در شهرهای استان ۲.۴ درصد از میانگین کشوری بهتر است اما توسعه ارتباطات در روستاهای استان و با توجه به کوهستانی بودن مسیرهای منتهی به آنها با مشکلاتی همراه است.

وی تصریح کرد: با این حال از ۲ هزار و ۴۳۴ روستای استان، ۲ هزار و ۱۶۰ روستا تلفن ثابت دارند که ۴.۵ درصد از میانگین کشوری بالاتر است و ۱۵۱ روستای استان هم به اینترنت ای دی اس ال دسترسی دارند.

سلطانی پوشش همراه اول در استان را ۶۳.۵ درصد، ایرانسل ۳۰.۸ درصد و رایتل را ۴.۷ درصد عنوان کرد که همگی از پوشش میانگین کشوری بالاتر هستند و توضیح داد: در راستای توسعه شبکه روستایی در استان هم ۲۴۰ سایت آماده بهره برداری است و در عین حال هم ۱۲ سایت برای دسترسی به اینترنت نسل پنجم هم در استان آماده راه اندازی است.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">