ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همراه اول حامی پرسپولیس شد

| چهارشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸ ق.ظ | ۰ نظر

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: همراه اول به عنوان یکی از حامیان مالی باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است و غیر از کد هواداری 3090 ، شماره های دیگر از طرف باشگاه تایید نمی شود.

علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به برنامه های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت باشگاه گفت: چند وقتی است که درگیر مسائل باشگاه هستیم و امروز بعد از مدتی تاخیر که بنا به دلایلی اتفاق افتاد،حامی مالی باشگاه را معرفی می کنیم.

طاهری گفت: در این مدت مذاکراتی با افراد مختلف داشته ایم و حتی پیش نویس هایی هم برای همکاری آماده شد ولی به امضا نرسید، به این نتیجه رسیدیم که یک بسترمناسب برای همکاری با طرف های خود آماده کنیم .
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هدف ما این است که بستر فضای مجازی را با تعیین کد های هواداری گسترش دهیم و از این طریق بتوانیم با طرفداران خود در تماس باشیم . در اولین گام با شرکت همراه اول به تفاهم رسیده ایم ولی در این مسیر برای سایرین نیز برای همکاری درمورد تهیه البسه و یا مراسم ها که با ایجاد ظرفیت در امر تبلیغات مهیا می شود، زمینه فراهم است.
وی افزود: به کمک این قرار دادها می توانیم هزینه های باشگاه را تامین کنیم و باید بتوانیم از ظرفیت پرسپولیس کسب درآمد کنیم تا باشگاه به نحو خوبی اداره شود.
طاهری با بیان اینکه برند پرسپولیس و ایجاد باشگاه هواداران مورد تاکید است،گفت: بحث ایجاد مجمع اطلاع رسانی مانند سرویس اخبار، حواشی، معرفی بازیکنان و مربیان ، مدارس فوتبال و اخبار لیگ مطرح است که می توانیم با طراحی سرویس های روزانه از آن کسب درآمد داشته باشیم.
طاهری در پاسخ به سوال خبرنگاری درمورد دیگر حامیان مالی باشگاه گفت: بحث حامی مالی فقط این نیست که کسی بیاید و تمام هزینه های باشگاه را تامین کند بلکه ما به دنبال این هستیم که باشگاه درآمد زایی داشته باشد و قرار دادی که در حال حاضر داریم 2 ساله است که قابل تمدید تا 2 سال دیگر هم خواهد بود.
طاهری افزود: شرکت همراه اول به عنوان یکی از حامیان مطرح است و خدمات خود را ارایه می کند، افراد و شرکت های دیگر هم می توانند در این جمع حضور داشته باشند .
سرپرست باشگاه پرسپولیس درمورد نتایج ضعیف این تیم گفت: رضایت ما در رضایت هوادارن تیم است ، هر چه ما در جدول بالاتر برویم هواداران نیز راضی تر خواهند بود . نتایجی که رقم خورد مناسب نبود و عوامل دیگری هم دخیل بود که امیدوارم در آینده نتایج خوبی کسب کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد که در آینده با کسب نتایج بهتر و کسب قهرمانی در جام حذفی فوتبال هواداران پرسپولیس خوشحال شوند.
طاهری در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد نحوه پرداخت های همراه اول به باشگاه گفت: بستر های همکاری ما با همراه اول بسیار گسترده است، کدهای هواداری که اعلام شده از نظر باشگاه غیر معتبر است و فقط کد 3090 مورد تایید باشگاه می باشد و نوع درآمد ما و باشگاه از این شرکت تعریف شده است.
به گزارش ایرنا طاهری در مورد مطالبات معوقه بازیکنان گفت: ظرف چند ماه آینده این مشکلات برطرف خواهد شد و بحث هایی مانند شکایت گابریل مطرح است که مربوط به مالیات این بازیکن است . در حال حاضر بعضی از شکایت ها به صدور حکم رسیده و بعضی در مرحله رسیدگی است که با مذاکرات انجام شده سعی خواهیم کرد تا شکایت ها کمتر شود و آنها را مدیریت کنیم.
وی در مورد شماره حسابی که چندی قبل از طرف باشگاه برای جمع آوری کمک های مردمی معرفی شده بود گفت: شماره حساب بحث دیگری است که هواداران خودشان با پول جیب خودشان کمک کردند و رقم دقیق آن را نمی دانم، ضمن قدردانی از هواداران پرسپولیس،ما این رقم را به خودشان تخفیف خواهیم داد و آن را خرج باشگاه نخواهیم کرد.
سرپرست باشگاه پرسپولیس درمورد تمدید دوره سرپرستی اش ،گفت: پرسپولیس شرکت است و بر اساس قوانین شرکتی خود اداره می شود نه قوانین فدارسیون که سرپرستی سه ماه و یا شش ماه مطرح باشد . باشگاه هیات مدیره دارد و به کار خودش ادامه می دهد و قانونا بحث تمدید مطرح نبوده است .

  • ۹۴/۰۷/۰۸

همراه اول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">