ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، همراه اول موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت ۴ ستاره شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز یکشنبه ۹ اسفندماه در مراسم جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران(ICTINQA)  که از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  و سازمان ملی استاندارد و با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد و جمعی از مقامات و مدیران ارشد حوزه ارتباطات و فناوری کشور در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، گواهینامه و تقدیرنامه مدیریت کیفیت ۴ ستاره در ارائه خدمات تلفن همراه با امضاء و تأیید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس شورای سیاستگذاری به همراه اول اعطاء شد.

در این دوره پس از ارزیابی های علمی صورت گرفته، شرکت ارتباطات سیار ایران موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت ۴ ستاره شد.

 ICTINQA جایزه ای ملی است که بر اساس مدل بومی و ملی ارزیابی ایران جهت شناسایی واحدهای برتر در زمینه های ارتباطات و فناوری اطلاعات و انتخاب برترین آنها برگزار می شود. این جایزه همه ساله بر مبنای کیفیت محصول و بر اساس نتایج ارزیابی های دقیق و علمی بر پایه منطق RADAR به شرکت ها، بانک ها، دانشگاه ها و سایر سازمان های دولتی، خصوصی و تعاونی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور اعطاء می شود.

در این دوره، شرکت مبین نت در کنار همراه اول موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت ۴ ستاره شد. همچنین در بین شرکت های ارتباطاتی، شرکت مخابرات خراسان رضوی گواهینامه اشتهار به کیفیت ۳ ستاره و شرکت خدمات ارتباطی رایتل گواهینامه اشتهار به کیفیت ۲ ستاره را دریافت کردند.

 

همراه اول موفق به دریافت گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد

بر اساس گزارشی دیگر همراه اول در پانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان مفتخر به دریافت «گواهینامه» حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح روز یکشنبه نهم اسفندماه پانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف­کنندگان با حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، حجت الاسلام ابوترابی­فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی، سید محمود نوابی رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تعدادی از تولید کنندگان و مدیران برندهای  برتر و حامی حقوق مصرف کنندگان در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد.

در این همایش، مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به کیفیت برخی از برندهای ایرانی در  سال های اخیر، اظهار داشت: تنها راه ما برای پیوستن به اقتصاد جهانی، راه انداختن چرخ های تولید کشور  با استفاده از تجربیات جهانی و افزایش کیفیت تولیدات است.

وی افزود: در دنیای رقابتی امروز نمی توان تولید را بدون توجه به ذائقه مصرف کنندگان و رعایت خواست ها و نیازهای آنان به جایگاهی رساند. بنابراین  توجه به حقوق مصرف کننده جزیی لاینفک از بخش تولید به شمار می رود و به عبارتی، تولید بدون مصرف هنوز کامل نیست.

براساس این گزارش، اپراتور اول تلفن همراه کشور توانست در این مراسم برای چهارمین بار پیاپی موفق به دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان شود.

این گزارش می افزاید، هدف از برگزاری این همایش ملی، افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف کنندگان عنوان شده است.

گفتنی است، جوایز این همایش پس از ارزیابی های دقیق هیات داوران و کمیته های تخصصی سازمان حمایت از مصرف کنندگان به برندهای حامی حقوق مصرف کننده اعطا شد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">