ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نمایشگاه کامپیوترهمدان برگزار می شود

| شنبه, ۷ مرداد ۱۳۸۵، ۰۱:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

رضا پاکیزه خو، عضو شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت : نمایشگاه تخصصی کامپیوتر وماشین های اداری در سال 85 توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای استان همدان و در فضائی به متراژ 1950 مترمربع برگزار خواهد شد. دو سالن سر پوشیده به متراژ 700 و750متر و فضای باز به متراژ450 متر برای برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده است. . استانداری همدان نیز غرفه ای به متراژ 253 متر جهت برپایی نمایشگاه دولت الکترونیک و حضور ادارات درخواست نموده است .

این نمایشگاه 18 الی23 مرداد ماه و در مکان نمایشگاه بین الملی همدان برگزار می گردد. 52 شرکت و برخی نهادها و سازمانهای دولتی از جمله شرکت کنندگان در این نمایشگاه خواهند بود.

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای استان همدان اظهار داشت : سازمان نظام صنفی رایانه ای استان با برقراری تعامل بسیار خوب با شرکت نمایشگاهی همدان، برگزار کننده بخش اجرائی نمایشگاه کامپیوتر و ماشینهای اداری خواهد بود. این سازمان در نظر دارد یک نمایشگاه کاملاً تخصصی را در سطح استان برگزار نماید.

مهندس پاکیزه خود تعداد بازدید کنندگان این نمایشگاه را چشمگیر پیش بینی کرد و گفت : بازدید کنندگان این دوره از نمایشگاه بطور اخص از غرب کشور می باشند واطلاع رسانی آن توسط شرکت نمایشگاه همدان و سازمان نظام صنفی رایانه ای استان انجام شده است. ادارات و دوایر دولتی نیز جهت بازدید از نمایشگاه در روزهای اختصاصی استقبال چشمگیری نموده اند.

عضو شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه ای با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان گفت : سالنهای سر پوشیده، مختص برگزاری نمایشگاه است و غرفه داران می توانند، توانایی های خودرا در زمینه کاری مربوطه ارائه نمایند. مبلغ تعیین شده جهت غرفه ها پایین تر از تعرفه پیشنهادی نمایشگاه بوده و از 270000 ریال قیمت پیشنهادی نمایشگاه به 220000 ریال کاهش یافته است.

وی افزود : ازآنجا که سازمان نظام صنفی رایانه ای بر اساس بند 3 دستورالعمل عضویت ، موظف به ارایه تسهیلات به اعضای خود می باشد ، در این راستا به شرکت کنندگانی که به عضویت این سازمان درآمده اند ، تخفیف ویژه داده شده است . در طی زمان بازدید از نمایشگاه ، 3 روز اول در نوبت صبح مخصوص متخصصین و مدعوین بوده و سایر روزها نیز برای بازدید عموم در نظر گرفته شده است.

مهندس پاکیزه خو در مورد تسهیلات در نظر گرفته شده برای بازدیدکنندگان گفت : بر اساس هماهنگی به عمل آمده با سازمان اتوبوسرانی همدان ، از ساعت 5 بعد از ظهر الی 9 شب اتوبوسهای شرکت واحد اتوبوسرانی در جلوی درب نمایشگاه مستقر و جهت بازگرداندن بازدید کنندگان ارائه خدمت می نمایند.

وی با اشاره به پیشینه برگزاری نمایشگاه کامپیوتر در استان همدان اظهار داشت : در سال 83 انجمن شرکتهای انفورماتیک ایران –کمیته استان همدان، با شرکت نمایشگاهی همدان در برگزاری نمایشگاه همکاری نمود. در سال 84 به دلیل عدم توافق با شرکت نمایشگاهی همدان در برگزاری نمایشگاه توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای استان، این سازمان ازاجرای نمایشگاه کناره گیری نمود. متاسفانه این مساله منجر به عدم برگزاری نمایشگاه در سال 84 شد .اما خوشبختانه در سال 85 استقبال خوبی از سوی شرکت نمایشگاهی همدان از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان همدان صورت گرفت و از همان روزهای نخست اطلاع رسانی و طی 5 روز اول700 متر از سالن الوند و سپس سالن هگمتانه و فضای سر باز نمایشگاه واگذار شد .

  • ۸۵/۰۵/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">