ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مصوبه کاهش تعرفه های اینترنتی اصلاح شد

| يكشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۸۴، ۱۱:۵۱ ق.ظ | ۰ نظر

به دنبال بروز مشکلاتی در مصوبه کاهش تعرفه های اینترنتی از سوی شرکت مخابرات ایران، این مصوبه اصلاح شده و طی هفته جاری جهت اجرا ابلاغ می شود.

به گزارش خبرگزاری شهر ، پیش از این و به دنبال بروز مشکلاتی در کاهش تعرفه ارائه خدمات اینترنتی که در اردیبهشت ماه سال جاری ابلاغ شد، مسوولان شرکت مخابرات قول اصلاح آن را دادند که این وعده تحقق یافت.

یکی از عمده ترین دلایل اصلاح مصوبه کاهش تعرفه های اینترنتی نیز به مشمول واقع نشدن بسیاری از ISP های شهرستانی باز می گشت.

براساس مصوبه قبلی شرکت مخابرات ایران ، این کاهش تعرفه مشمول ISP هایی می شد که از مخابرات خدماتی با پهنای باند بیش از 2 مگابایت دریافت می کردند که این موضوع موجب بروز مشکلاتی برای ISP های شهرستانی شد چرا که بسیاری از این ISPها به علت حجم و شکل کار خود از پهنای باند کمتری بهره می برند . از سوی دیگر به عت فقدان ICP در برخی از شهرستان ها ادامه فعالیت ISP های کوچک با مشکل مواجه شده و امکان استفاده از مصوبه کاهش تعرفه ها برای این ارائه دهندگان خدمات اینترنتی فراهم نبود.

براساس این گزارش وجود اشکال در نرخ گذاری تعرفه خدمات اینترنتی از دیگر مواردی بود که اصلاح شد.

  • ۸۴/۰۴/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">