ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مزایده جدید املاک شرکت مخابرات ایران

| شنبه, ۳ تیر ۱۴۰۲، ۰۴:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت مدیریت سامان سازه غدیر به نمایندگی از شرکت مخابرات ایران در نظر دارد نسبت به فروش تعدادی از املاک مازاد مخابرات در قالب مزایده سراسری الف-۱۴۰۲ اقدام کند.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، با عنایت به برنامه ریزی انجام شده در خصوص آغاز فرایند برگزاری مزایده سراسری الف -۱۴۰۲ در روزهای پیش رو، به اطلاع عموم مشتریان و ذی نغعان می رساند، مزایده فوق الذکر، بابت برگزاری ” مزایده الف-۱۴۰۲ و فروش املاک غیرمولد شرکت مخابرات ” با هدف تکمیل نقدینگی برای تامین و پرداخت مطالبات بازنشستگان، پیشرفت طرح نجما و توسعه شبکه مناطق مخابراتی در سراسر کشور برگزار می شود.
گفتنی است این مزایده بر اساس مصوبه هیات مدیره نسبت به فروش تعدادی از املاک مازاد و غیر مولد در سراسر کشور با عنوان، مزایده سراسری املاک الف-۱۴۰۲ برگزار می شود. 
مشتریان املاک و ذی نفعان مزایده، جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به اطلاعیه های شرکت مخابرات ایران که در روزهای آتی از طریق همین پرتال منتشر می شود، توجه کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">