ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مانور اینترنتی همراه اول در نمایشگاه مطبوعات

| چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۲، ۰۱:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

همزمان با برگزاری نمایشگاه رسانه‌های کشور پس از 6 سال وقفه، همراه اول با حضور در این رویداد، نمایی از سرعت و کیفیت اینترنت نسل 5 را در اختیار رسانه‌های حاضر و مراجعان به این نمایشگاه گذاشت.
به گزارش آی‌تی آنالیز، همراه اول توانسته از فرصت برگزاری این نمایشگاه، بهره‌برداری مناسبی کرده تا به اصحاب رسانه‌ها نشان دهد، این اپراتور قابلیت ارایه اینترنت با سرعتی بسیار بالا را دارد.
این موضوع البته مورد توجه رسانه‌ها و مراجعان به این نمایشگاه نیز قرار گرفت، به نحوی که یک خبرگزاری با انتشار فیلمی از کیفیت اینترنت نسل 5 همراه اول، سرعت دانلودی معادل 269مگ را ثبت کرد که برای بسیاری از کاربران اینترنت در ایران به دور از انتظار و باور نکردنی است.
همراه اول در این رویداد علاوه بر عرضه سیم‌کارت و دیگر خدمات خود، یک سایت نسل پیشرفته پنجم را هم به شکل اختصاصی در محل برگزاری نمایشگاه مطبوعات در مصلی تهران روشن کرد تا علاوه بر تسهیل و تسریع مخابره اخبار و اطلاعات از این مراسم، یک مانور و قدرت‌نمایی نیز در میان مطبوعاتی‌ها و اهالی رسانه کرده باشد.
همراه اول از سال‌ها قبل تا کنون در اشکال مختلف حامی رسانه‌های زیادی در کشور بوده است و علاوه بر پاسداشت روز خبرنگار، در خصوص اهدای اینترنت خبرنگاران نیز این اپراتور بالاترین میزان فعال‌سازی را به خود اختصاص داده و ارایه خدمات APN که وزارت ارشاد به درخواست رسانه‌ها و اصحاب قلم در نظر گرفته نیز از دیگر خدمات بزرگترین اپراتور ایران و منطقه است.
این موضوع بار دیگر اهمیت و جایگاه این اپراتور در پیشرانی توسعه ارتباطات کشور را نشان داده و ضرورت تسهیل هر چه سریع‌تر مجوزها و فرکانس‌های توسعه نسل پیشرفته 5G از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که در سال‌های گذشته بارها وعده ارایه آن داده شده است را دو چندان می‌کند.
پیش از این حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول در زمان تغییر تعرفه‌های اینترنت گفته بود: به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعهد داده ایم تا کل درآمد از محل افزایش تعرفه را برای توسعه اختصاص دهیم؛ این تخصیص جدای از برنامه توسعه خود اپراتور است.
بر اساس برنامه‌ریزی‌های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، الحاقیه‌ای به پروانه اپراتورهای اضافه شده که یکی از برجسته ترین نکات مندرج در آن «افزایش تعداد سایت های 5G تا پایان ۱۴۰۳ و به میزان ۱۰ درصد جمعیت شهری» است.

  • ۰۲/۱۲/۰۲

نسل 5

همراه اول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">