ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سامانه بی‌سامانِ اداره مالیات

| دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۴۰ ق.ظ | ۰ نظر

به علت مراجعه بالای مودیان مالیاتی جهت ارسال فهرست معاملات زمستان ۱۳۹۷ که آخرین مهلت مقرر آن پایان وقت امروز ۱۵ اردیبهشت ۹۸ می باشد ، سامانه ارسال صورت معاملات با اختلال همراه بوده و متاسفانه کسسی پاسخگو نیست.

به گزارش روزنامه اقتصادبرتر ، در اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور آمده است: قابل توجه فعالان اقتصادی مشمول ارسال فهرست معاملات ؛

 آخرین مهلت مقرر جهت ارسال فهرست معاملات فصل زمستان ۱۳۹۷ ، ۴۵ روز پس از پایان فصل یعنی تا پایان وقت روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۸  می باشد .

به قرار اطلاع و احتمالاً به علت مراجعه بالای مودیان مالیاتی جهت ارسال فهرست معاملات زمستان ۱۳۹۷ که آخرین مهلت مقرر آن پایان وقت امروز ۱۵ اردیبهشت ۹۸ می باشد ، سامانه ارسال صورت معاملات و گزارش خرید و فروش الکترونیکی به طور مقطعی اخطار ؛

《ارتباط سامانه با بانک اطلاعات یا سرویس ورود مودیان برقرار نمی باشد》

 را نمایش می دهد که این موضوع باعث عدم امکان ارسال فهرست معاملات برای برخی مودیان حاضر را موجب گردیده است، را نمایش می دهد که این موضوع باعث عدم امکان ارسال فهرست معاملات برای برخی مودیان حاضر را موجب گردیده است.

یک مسئول نیز اظهار کرد: پیام های کانال در خصوص صورت معاملات فصلی، و نارضایتی برخی مودیان در این خصوص. ناشی از تاخیر در بارگذاری اطلاعات می باشد.
مسئولیت این موضوع بر عهده افرادی است که همواره این گونه فعالیت ها را به ساعات آخر واگذار می نمایند.
سخت افزارهای لازم جهت تسریع در این خصوص از طرف مرکز فاوا تخصیص یافته. تا این مقطع نیز حجم اطلاعات مناسبی از طریق سامانه های سازمان جمع اوری شده.
تمدید زمان بارگذاری اطلاعات سبب ایجاد و گسترش بی نظمی می گردد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">