ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دعوت ۲ کمیسیون مجلس از وزیر ارتباطات

| يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای موضوعات در دستور کار کمیسیونهای صنایع و معادن و برنامه و بودجه و محاسبات، این هفته طی دو روز به مجلس دعوت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه اول مردادماه به بررسی میزان تحقق احکام قانونی و نتایج کمی و کیفی خدمات ارائه شده پیرامون دولت الکترونیک با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی می پردازد.

در همین حال کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات روز سه شنبه دوم مردادماه از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ارائه گزارش وضعیت طرح های عمرانی و عملکرد اعتبارات این وزارتخانه دعوت کرده است.

بعدازظهر امروز یکشنبه ۳۱ تیرماه نیز در کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات، موضوع بررسی و استماع گزارش پیشرفت برنامه های «مرکز ملی تبادل داده» مشتمل بر تعداد دستگاه های اجرائی متصل، کیفیت و نتایج کمی ارائه خدمات، در دستور کار قرار دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">