ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سخنگوی نیروی انتظامی به اعلام خبری در حوزه نظام وظیفه عمومی پرداخت و گفت: ثبت‌نام مجدد از کسانی که حائز شرایط پرداخت جریمه سربازی هستند از 20 آذرماه شروع شده که تا پایان دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی در ادامه پنجمین نشست سخنگوی ناجا در پاسخ به سوالی در مورد وضعییت لایحه استفاده از سلاح سرد، گفت: این موضوع 3 دوره در مجلس مطرح شده ولی هنوز تصویب نشده است.

سخنگوی نیروی انتظامی، خبر از دستگیری 100 هکر در یک ماه گذشته داد و بیان داشت: بیش از 20 کانال تلگرام که محتویات غیر اخلاقی داشتند مسدود شده و مدیران آنها دستگیر شدند.

معاون اجتماعی ناجا در خصوص ایجاد صفحه فارسی داعش در تلگرام، گفت: چنین مطلبی را نشنیدم و باید از کارگروه فضای مجازی این مسئله را پیگیری کنید.

به گزارش فارس سردار منتظرالمهدی تاکید کرد: به هیچ وجه سایت، کانال و وبلاگی متعلق به پلیس در این شبکه‌ها موجود نیست و همه آنها صوری است که احتمالاً کلاهبرداری است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">