ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل همراه اول گفت: در نسل 2 موبایل، اغلب حجم بسته‌های ماهانه 2 گیگ مشترکان نیز به پایان نمی‌رسید، اما اکنون و با ارائه اینترنت 3G مشترکان بسته‌های اینترنت را تا انتهای حجم استفاده و بسته‌ جدیدی نیز تمدید می‌کنند.

وحید صدوقی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: با عرضه اینترنت نسل 3 و افزایش سرعت اینترنت موبایل، مصرف دیتای همراه افزایش یافته است.

مدیرعامل همراه اول ادامه داد: درحالی که در نسل 2 موبایل، اغلب حجم بسته‌های اینترنت مشترکان با 2 گیگ حجم ماهانه به پایان نمی‌رسید، اما در حال حاضر معمولا حجم بسته‌های اینترنت مشترکان به پایان می‌رسد و شاهد افزایش تعداد بسته‌های تمدیدی هستیم.

وی تاکید کرد: آمارهای کلی نیز نشان می‌دهد مصرف دیتا در شبکه همراه اول در مدت یک سال پس از اخذ مجوز 3G با رشدی 66 برابری همراه شده است.

صدوقی تصریح کرد: هم‌راستا با افزایش مصرف دیتا، اپراتور نیز راه‌کارهای متناسب با تغییر مصرف مشترکان پیش‌بینی کرده است.

مدیرعامل همراه اول توضیح داد: رزرو بسته، هشدار زمانی و هشدار حجمی پایان بسته و تمدید بسته از جمله راه‌کارهای برای جلوگیری از ضرر و زیان مشترکان پس از پایان بسته است.

  • ۹۴/۰۶/۲۸

همراه اول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">