ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تغییر نام آزمایشگاه مرموز گوگل

| شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

گوگل لوگوی آزمایشگاه مرموز خود را تغییر داد و آن را از گوگل ایکس (Google X) به ایکس (X) ساده کرد.
همکاران سیستم- گوگل ایکس یک آزمایشگاه مرموز و نیمه ‎مخفی متعلق به گوگل است که در آن بر فناوری های پیشرفته کار می شود. اکنون «ایکس» یک لوگوی زرد رنگ سه بُعدی دارد و کلمه Google نیز به طور کامل از آن حذف شده است. سال گذشته شرکت های فرعی گوگل از بخش کسب و کار جستجوی آن جدا شدند و لری پیج و سرگئی برین، یک شرکت هلدینگ به نام آلفابت برای نظارت بر تمام حوزه های کسب و کار گوگل تشکیل دادند. 
پروژه های آزمایشگاه «ایکس» که مون شات (moonshot) نامیده می شود، شهرتی جهانی دارد. صاحبنظران معتقدند این پروژه ها شکل دهنده سمت و سوی آینده فناوری است. moonshot در اصطلاح به معنای ارسال سفینه به ماه است. گوگل در «ایکس» می کوشد برخی از پیچیده ترین مشکلات پیش روی بشر را با استفاده از نوآوری های تجربی حل و فصل کند. 
از جمله پروژه های صورت گرفته در این آزمایشگاه که اخبار آن به بیرون درز کرده، می توان به خودروهای بدون راننده، بالن وای فای و ... اشاره کرد.

  • ۹۴/۱۱/۱۰

گوگل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">