ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ITanalyze.ir – سرانجام تشکل های خصوصی کوچک و بزرگ موجود در حوزه IT پس از مدتی سکوت قصد دارند فردا و با برگزاری یک نشست به طرح مشکلات و مسایل خود بپردازند.

در این خصوص نمایندگان اتحادیه صادر کنندگان نرم افزار ایران، مجمع ناشران الکترونیک ایران، سندیکای تولیدکنندگان رایانه ایران و انجمن شرکت های اینترنتی فردا (سه شنبه) 9 صبح در محل جلسات اتاق بازرگانی و صنایع ومعادن ایران گرد هم می آیند تا به تشریح مشکلات خود بپردازند.

نماینده یکی از این تشکل ها می گوید: جنس مشکلات این تشکل ها از جنس مشکلات جایی همچون انجمن شرکت های انفورماتیک نیست. چرا که این انجمن به علت تبعیض ها و ارتباطات خود با مشکلاتی که ما با آنها روبرو هستیم درگیر نیست.

وی برگزاری نشست ملی فناوری اطلاعات در روز گذشته را یک نمونه از آن موارد می داند که در آن اثری از حضور سایر تشکل های خصوصی به چشم نمی خورد حال آنکه این نشست با واژه ملی همراه است.

وی همچنین مسایل موجود در خصوص نحوه برگزاری انتخابات نظام صنفی رایانه ای در تهران و بی توجهی مسوولان دولتی به خواسته ها و اعتراضات سایر تشکل های بخش خصوصی را از دیگر موارد اعتراض خود عنوان کرد و گفت: در حالی که برخی از مدیران دولتی در طول روز و هفته جلسات مختلفی با مدیران انجمن شرکت های انفورماتیک می گذارند، مدیر یک نهاد خصوصی مدت ها باید در انتظار یک وقت ملاقات با همان مدیر مربوطه باشند.

بر اساس این گزارش در این نشست و با دعوت از خبرنگاران تقریباً مدیران تمامی نهاد های بخش خصوصی حوزه IT به استثنای انجمن شرکت های انفورماتیک در کنار هم جمع شده اند تا از مسایل و مشکلات خود بگویند.

  • ۸۴/۰۴/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">