ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تاثیر دنیای مجازی در گردشگری بررسی می شود

| سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۸۵، ۱۲:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

باشگاه وبلاگ نویسان تهران نشست باستان شناسی اسلامی در گردشگری وتاثیر دنیای مجازی (وبلاگ نویسی ) در عرصه گردشگری را برگزار می کند .

به گزارش روابط عمومی باشگاه وبلاگ نویسان تهران ،کانون گردشگری این مرکز اقدام به برگزاری سلسله نشست هایی با هدف ارتقاء آگاهی های راهنمایان تور و نقش وبلاگ نویسی در این عرصه کرد ه است .

این گزارش حاکی است:با توجه به اینکه راهنمایان گردشگری به عنوان مهمترین عنصر صنعت گردشگری مطرح می باشند،افزایش سطح آگاهی آنها می تواند باعث ارتقاء این صنعت گردد.

این گزارش در ادامه می افزاید:در این راستا باشگاه وبلاگ نویسان تهران با بررسی نقش IT در صنعت گردشگری و آموزش وراهنمایی افراد دراین زمینه نشست هایی را با محتوای نقش وبلاگ نویسی در صنعت گردشگری برگزار می کند .

گفتنی است: اولین نشست تخصصی در تاریخ 21 آذر ماه سال جاری (85)در محل باشگاه وبلاگ نویسان تهران ساعت 17 الی 19 برگزار می شود .

لازم به ذکر است : باشگاه وبلاگ نویسان تهران از تمامی راهنمایان تور ودست اندر کاران گردشگری و همچنین علاقه مندان جهت حضور در نشست فوق دعوت به عمل آورده است .

  • ۸۵/۰۹/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">