ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ITanalyze.ir - برنامه های سمینار هم اندیشی ملی مشارکت در همایش اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی منطقه آسیا و اقیانوسیه اعلام شد.

براساس این گزارش در این سمینار و پس از رییس نشست(دکتر صدری)، وزیر ارتباطات و بعد از وی دبیر شورای عالی اطلاع رسانی به سخنرانی خواهند پرداخت. در ادامه برنامه کمیته راهبردی همایش، پیش نویس های اسناد تهیه شده و بیانیه انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی مرور خواهد شد.

بیان نظرات NGO های ایرانی ، مرور چارچوب و معرفی کارگاه Rural ICT ، مرور چارچوب و معرفی کارگاه جامعه اطلاعاتی ، مرور چارچوب و معرفی کارگاه internet governanceاز بخشهای دیگر این سمینار هم اندیشی محسوب می شوند.

در ادامه نیز در ادامه نیز تولیدات و محتوای در دست تهیه وزارت ICT و شورای عالی اطلاع رسانی معرفی شده و مورد مشورت قرار می گیرد. سمینار هم اندیشی ملی مشارکت در همایش اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی منطقه آسیا و اقیانوسیه 24 اردیبهشت ماه جاری و با حضور مسوولان و کارشناسان مربوطه برگزار می شود.

  • ۸۴/۰۲/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">