ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بررسی درخواست تحقیق و تفحص از وزارت ارتباطات

| جمعه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۲، ۰۴:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در هفته آینده درخواست تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را بررسی می‌کنند.
به گزارش خانه ملت، براساس دستور کار هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس، روز (یکشنبه، 19 شهریور ماه) اعضای این کمیسیون، به بررسی گزارش سه نفر از اعضای کمیسیون صنایع و معادن عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه درخصوص مصوبات مرتبط با وظایف کمیسیون می‌پردازند.

همچنین انتخاب اعضای هیات تحقیق و تفحص از نحوه فروش داخلی و صادراتی محصولات پتروشیمی در شرکت‌هایی که وزارتخانه‌ها یا زیر مجموعه آنها سهام دارند، دیگر دستورکار روز یکشنبه هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواهد بود.

‎براساس این گزارش اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس دوشنبه(20 شهریور ماه ) درخواست تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بررسی می‌کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">