ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس کمیته‌ی سخت افزار انجمن شرکت‌های انفورماتیک کشور گفت: قبل از تشکیل سازمان نظام صنفی، فعالیت‌های زیادی در انجمن انجام می‌شد که باتشکیل این سازمان عمده‌ی فعالیت‌هایی که به صنف مربوط می‌شود، قرار است در سازمان به انجام برسد.

«کاظم آیت اللهی» در گفت‌وگو با(ایسنا)، با بیان این که سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور مرجع قانونی و اصلی برای فعالیت‌های صنفی است،گفت: تمام فعالیت‌هایی که درکمیته‌های کارشناسی انجمن شرکت‌های انفورماتیک کشور انجام می‌شود به کمیته‌ی مشابهی در سازمان منتقل می‌شود که در این رابطه بعضی کمیته‌ها تشکیل شده و به تدریج همه‌ی کمیته‌ها راه اندازی خواهد شد.

وی اظهار داشت:در پیرامون سخت افزار بحث نظام کاری در رابطه با سخت افزار از همه‌ی ابعاد مورد توجه بوده که این کارعملا درکمیته‌ی سخت افزار سازمان نظام صنفی قابل اجراست.

آیت اللهی با بیان اینکه همه‌ی فعالیت‌های کمیته‌ها درانجمن در سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور هم پیگیری خواهد شد گفت: در رابطه با کمیته‌ی بین الملل و موضوعات دیگر ممکن است مباحث مورد نظر در انجمن با سازمان هماهنگ نباشد بنابراین انجمن خود به ادامه‌ی آن فعالیت‌ها بپردازد ولی در مباحث سخت افزار ونرم افزاری همه‌ی فعالیت‌ها به سازمان نظام صنفی منتقل می‌شود.

وی با بیان این‌که انتخاب روسای کمیته‌های سازمان نظام صنفی به عهده‌ی خود سازمان است، گفت: انجمن شرکت‌های انفورماتیک از این پس فرصت دارد به فعالیت‌های دیگری که عمدتا به مسایل زیربنایی انفورماتیک و رشد آن می‌پردازد و مسائل صنفی نیز در جایگاه خود در سازمان انجام خواهد شد .

وی یادآور شد : پیش‌بینی‌ من این است که تمام بحث‌هایی که در کمیته‌ها در جریان بود در کمیته‌های جدید سازمان دنبال می‌شود و البته برنامه‌ریزی‌هایی نیز برای بقیه‌ی فعالیت‌ها انجام خواهد شد .

رییس کمیته‌ی سخت افزار انجمن شرکت‌های انفورماتیک کشور تاکید کرد: کمیته در حال تکمیل و تدوین نظام مهندسی سخت‌افزار که شامل نظام ارجاع کار، قراردادها، نظام نامه‌ها، آیین نامه‌های کاری و مستندات است .

رییس کمیته‌ی سخت افزار انجمن شرکت‌های انفورماتیک کشور در پایان با تاکید بر اینکه فعالیت‌های زیرساختی نظام مهندسی IT با سرعت بیشتری در حال تکمیل است گفت: مهم‌ترین دغدغه‌ی سازمان این است که زیرساخت کاری صنف را تکمیل کند.

  • ۸۴/۰۷/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">