ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نحوه اجرای پروژه فیبر نوری در شهر کرمان یکی از پُرچالش ترین موضوعات این نشست علنی شورا بود؛ نایب رییس شورای شهر کرمان به تلخی اجرای بعضی از پروژه‌ها در اذهان مردم کرمان اشاره کرد و گفت: پروژه فیبر نوری یک اقدام بسیار خوب از سمت استان برای شهر کرمان بوده است ولی اینقدر بد روند اجرای این پروژه جمع شد که متاسفانه به جای اینکه مردم به نیکی از این خدمت یاد کنند هر روز با ما تماس می‌گیرند و آمار تصادفی‌ها، دست و پا شکستگی‌ها و آسیب به خودروها را می‌دهند.

به گزارش ایرنا وی ادامه داد: گلایه بسیار شدیدی از متولیان اجرای پروژه فیبر نوری چه شرکت های‌وب و چه اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان دارم؛ متاسفانه این کار درستی نیست که مساله را از دوش خود بر می‌دارند و بر دوش شهرداری می‌گذارند.

کمساری اظهارداشت: طبق توافق صورت گرفته بنا بوده تمام حفاری‌های انجام شده با بتن پُر و پنج سانتی‌متر مانده به آسفالت تحویل شهرداری شود اما به تعهدات خود عمل نکردند.

وی کرمان بیان کرد: شهرداری می توانست دست روی دست بگذارد و بگوید خود متولیان این پروژه، کار را انجام بدهند یا خودش اقدام کند.

نایب رییس شورای شهر گفت: آقایان(شرکت های‌وب و اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات) افرادی که شاکی هستند را از در خانه خودشان دور می‌کنند با این عنوان که شهرداری تا پول آسفالت، حفاری و فلان را نگیرد مجوز نمی‌دهد؛ در حالی که این دُرست نیست، در این پروژه فیبر نوری شهرداری تاکنون هیچ پولی نگرفته و در قالب مشارکت تعریف شده که براساس آن بحث آماده‌سازی آسفالت برعهده شرکت بوده و به دلایل مختلفی از زیر انجام این داستان شانه خالی کرده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه از سوی متولیان پروژه بی تعهدی و بی‌مسئولیتی اتفاق افتاده است، ادامه داد: اینکه برنامه زمان‌بندی داده‌اند که تا پایان فروردین‌ماه این حفاری‌ها جمع شود که حداقل برای بنده در شورای شهر قابل قبول نیست و درخواست دارم حرکت جهادی در این راستا صورت گیرد چون جان مردم از همه چیز مهمتر است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">