ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انتقاد از اختلال در سامانه داروخانه‌ها

| سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۰۳:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از قطعی سیستم در برخی از داروخانه‌ها گلایه کرد.
در سال های گذشته نسخه نویسی عادی یا همان کاغذی، پزشک داروها را روی سربرگ مطب یا درمانگاه یا دفترچه بیمار می‌نوشتند اما مدتی است نسخه الکترونیکی راه اندازی شده است و پزشکان باید نسخه مورد نیاز بیمار را از طریق نرم‌افزار و بستر اینترنت ثبت کنند. سپس بیمار با کد ملی به داروخانه مراجعه می‌کند و متصدی بعد از دریافت کد و بررسی در سیستم، داروها را به مراجعه کننده تحویل می‌دهد. اما مشکل از آنجایی آغاز می شود که اگر به هر دلیلی سیستم ها در داروخانه قطع شود تکلیف بیماران چه می شود. 

به گفته شهروند خبرنگار ما بعد از جستجوی بسیار داروی حیاتی مورد نظر خود را در داروخانه ای یافته است اما با قطعی سیستم مواجه شده است این قطعی موجب ایجاد مشکلاتی برای بیماران شد. به همین جهت با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

 

متن پیام شهروندخبرنگار

 با سلام خدمت شما بعد از مدت طولانی دوندگی به دنبال دارویی که برای پسرم حیاتی است در داروخانه‌ای پیدا کردم، اما با قطعی سیستم در داروخانه مواجه شدم. درد بیماری از یک طرف و از طرفی با قطعی سیستم مواجه شدم. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید. چرا باید سیستم سلامت و بیمه در داروخانه‌ها که مکان‌های حساسی هستند قطع شود؟ خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">