ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فارغ از جدل‌های آماری در خصوص میزان افزایش نصب فیلترشکن‌ها و سایر ابزارهای دسترسی به اینترنت، میزان تبلیغات شرکت‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی و غیراینترنتی در انواع VPNها و کانال‌های عرضه انواع پراکسی برای دسترسی به تلگرام و اینترنت در ماه‌های اخیر افزایش محسوسی داشته است.

به گزارش آی‌تی آنالیز پیش از این نیز تبلیغ کسب‌وکارهای اینترنتی و مشهور در تبلیغات برخی فیلترشکن‌ها و VPNها یافت می‌شد که با تشدید فیلترینگ بار دیگر این تبلیغات از طریق اسپانسرهای تلگرامی و VPNها رو به افزایش است.

ذکر این نکته نیز ضروری است که کسب‌وکارهای اینترنتی در ایران لزوما تبلیغات خود را مستقیما به عرضه‌کنندگان فیلترشکن‌ها، پراکسی‌ها یا VPNها نمی‌دهند، بلکه شرکت‌های تبلیغاتی داخلی و خارجی به منظور اثربخشی هر چه بهتر و بیشتر این آگهی‌ها و رضایت مشتریانشان، تبلیغات مذکور را به صورت هوشمند بر بسترهایی عرضه می‌کنند که در آنجا مخاطبان ایرانی یا مرتبط با کسب‌وکارهای مذکور بیشترین حضور را دارند و شانس مشاهده و کلیک روی این قبیل آگهی‌ها بیشتر است.

نکته جالب‌تر آنکه عمده سایت‌های تبلیغاتی در داخل کشور که در عرصه تبلیغ پراکسی تلگرام در ایران مشغول به کار هستند نیز فیلتر نبوده و در فضایی رقابتی و بسته‌های تعرفه‌ای متنوع در حال خدمات رسانی هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">