ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت گفت: نمودار تحلیلی سامانه نسخه الکترونیک نشان می‌دهد مشارکت پزشکان در طرح نسخه الکترونیک رشد ۱۵ درصدی دارد.

 امیر حسین حبیبیان رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: مشارکت پزشکان با طرح نسخه الکترونیک در مقایسه با پارسال با رشد ۱۵ درصدی همراه است.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت گفت: در سه ماه اول امسال ۲۱ هزار پزشک جدید در طرح نسخه الکترونیک مشارکت کردند و در مقایسه با همین مدت از سال پیش ۲ برابر افزایش داشته است.

امیر حسین حبیبیان با بیان اینکه ۹۸ هزار پزشک در خرداد امسال با این طرح همکاری داشته اند،گفت: از این ۹۸ هزار پزشک ۸۷ هزار نفر به صورت الکترونیک و حدود ۱۱ هزار نفر به صورت نیمه الکترونیک نسخ خود را صادر کرده اند.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت افزود: در نمودار‌های تحلیلی شاهد افزایش مشارکت هستیم به گونه‌ای که پس از الزام قانون به اجرای نسخه الکترونیک پس از اول دی ۱۴۰۰، ۷۹ هزار نفر بود و اکنون به ۹۸ هزار نفر رسیده است.

امیر حسین حبیبیان گفت: به صورت ماهانه هم این افزایش مشارکت دیده می‌شود به گونه‌ای که در خرداد پارسال ۷۸ هزار پزشک و در خرداد امسال ۹۸ هزار پزشک نسخه الکترونیک نوشتند.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت گفت: پزشکانی که به صورت نیمه الکترونیک نسحه نوشته اند هم حدود ۸ هزار و ۵۰۰ نفر کاهش داشته است.

امیر حسین حبیبیان گفت: در تفکیک استانی نیز این مشارکت نسخه نویسی الکترونیک دیده می‌شود، پزشکان استان‌های بوشهر، یزد و هرمزگان مشارکت ۹۸ درصدی با این طرح داشته اند و پزشکان استان‌های خراسان رضوی و قم نیز مشارکت ۸۰ درصدی دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">